Reportáž z Masters of Rock (by Markéta)

14.07.2012 · 16:09

K radosti českých fanoušků přijeli Within Temptation na Masters Of Rock a vyšlo to přesně na Sharoniny narozeniny, 12. července. Koncertu předcházela autogramiáda v osm večer. Fronta se začala tvořit už dlouho předem a před osmou tam už byla pořádná tlačenice. WT si sice dali trochu na čas, ale pak se objevili a autogramiáda mohla začít.
50017bca6c7a0.jpg Hned první na řadě byla Sharon a samozřejmě jí to hrozně slušelo, dále seděli Stefan, Martijn, Ruud, Mike a Jeroen (taky jim to slušelo). Mohli jsme si nechat podepsat jenom jednu věc (v mém případě plakát z CD The Unforgiving), ale měli jsme možnost předat Sharon dárky – puzzle, balonky, zrcátko, plyšáky, viděla jsem i panenku a snad nějaký balíček. Fanoušci, kteří už měli podpis, se ještě snažili ukořistit nějaké fotky. WT nic nenamítali a rozdávali úsměvy na všechny strany. Na konci autogramiády nám ještě zapózovali. 50017b85c95be.jpg
Do ‚kotle‘ jsem se dostala o něco později, těsně před začátkem vystoupení kapely Thin Lizzy. To proběhlo v relativní pohodě, ale pak se s námi pánové rozloučili a v ‚kotli‘ začalo být pěkně horko. WT koncert zahájili okolo 23. hodiny krátkým filmem Mother Maiden, po něm naklusala Sharon a kluci na pódium a následovala skladba Shot In The Dark. Refrén už publikum zpívalo spolu se Sharon. Zazněly písničky z nejnovějšího alba – In The Middle Of The Night, Faster, Fire And Ice a pak přidali pár starších hitů, třeba Stand My Ground, kde Sharon předvedla parádní ‚headbanging‘ . Následoval krátký film Sinéad a pak začala druhá polovina koncertu, kde se objevily starší skladby, které WT už delší dobu nehráli, např. ‚skákací‘ Hand Of Sorrow nebo The Heart Of Everything, kde na začátku Sharon povzbuzovala publikum hlasitým „Hey, hey!“ (ne že by to publikum nějak zvlášť potřebovalo povzbuzovat :)) 50017d302b768.jpg
U další skladby Stairway To The Skies to na chvíli vypadalo, že je konec, ale WT nás rychle vyvedli z omylu. Sharon dostala kytici a Ruud držel krátký proslov na téma jejích narozenin. Potom nás vyzval, abychom jí zazpívali Happy Birthday To You, což jsme rádi udělali. Sharon hodila kytici do publika a napomínala lidi, kteří se o ni poprali.
Zazněly ještě dvě skladby- pomalejší Never-ending story a Mother Earth, se kterou se s námi WT rozloučili.
Celkově byl koncert tak perfektní, jak jen mohl být. Sharon i kluci byli v nejlepší formě a předvedli úžasné výkony, na ty necelé dvě hodiny jsem zapomněla na okolní svět a soustředila se pouze na ně. Zkrátka dokonalost sama!

Reportáž & fotky by Markéta Kolmačková- děkujeme!

Jojo @ www (16.07.2012 · 22:32)

byla jsem tam v první řadě, bylo to dokonalé :) Obdivovala jsem jí byla strašně přirozená na pódiu a k fanouškůům se chovala skvěle :)