Recenze konzertu 12/3/2012

14.03.2012 · 19:00

Sharon v perfektní kodinci, překrásná vizuální podívaná a pořádný konzert. A v neposlední řadě – návštěva Roberta. To vše a mnohem víc se v poneělí večer odehrálo… Tak se děti pohodlně usaďte, maminka vá bude vyprávět příběh tisíce a jedné písně…

Ve fotoalbu také najdete pár fotek, ovšem pokud jich chcete více, koukněte do mého veřejného alba na FB

Uprostřed sálu se rozpínala křídla, většině fanoušků již známého, fénixe. A celý, téměř vyprodaný sál s nadšením očekával co přijde. Nejdříve na úvod zazněl příběh, v jehož duchu se vlastně táhla celá první část večera. A pak se již rozeznělo čelo…a za chvilku přichvátala Sharon ve svýc bílých antických šatičkách. A už při prvních tónech šel mrácz po zádech. Sharon je v nelepší formě a písně podle toho znějí. Řekla bych, že WT komorní prostředí divadla svědčí :-) Obzvláště jsem byla nadšená z písní, které většinou naživo slyšet nejsou. The last dance, Sounds of freedom, Say my name, Overcome…

4f60d28c9f95f-thumb.jpgAvšak, ten den mě čekalo ještě jedno překvapení. Ještě před začátkem kolem mě proběhl Robert. Po očku jsem ho sem tam pozorovala a nakonec i vyfotila, jak stojí za kamerou. Že by přece jen bylo Sanctuary DVD?! S koncem první části setlistu skončil i příběh a přišla krátká pauza. A pak se komorní koncert proměnil v pořádnou vřavu…tedy v rácmi možností. Ale řekněme že skalní anoušci rozhodně sedět nezůstali (co je důvod proč moc fotek z druhé části koncertu nemám :D). První písní druhého set listu byla The Promis. Sharon se objevila na poidu na svém trůnu, jako královna. Hned za ní následovala Ice Queen a to už jsem dole stála i já.

Po koncertu jsem se odebrala ještě s několila fanoušky (naše skupinka se nakonec trochu rozrostla) k zadnímu vchodu. A vyhlíželi jsme. Bohužel, přišel nás pozdravit jen Jeroen a Sharon nám pak zamávala z okna. Jelikož jsem byla unavená a měla za sebou jen 3 hodiny spánku, kolem 23:45 jsme s Matym odešli. Postýlka volala. Mám takový dojem, že se tu noc nikdo Sharon ani kluků nedočkal. Škoda. I tak to byl ale skvělý večer!

Kdybych měla vybrat písně, které podle mě byly korunou večera, tak jednoznačně The last dance a Our Farewell. Refrén totiž nazpívala operní zpěvačka, možná zase Ghea a tak celá píseň, ozblváště s videem, dostala jiný, dechberoucí kabátek.

The Last Dance + Intro

Resless

Say my name

Anna121 (05.04.2012 · 21:25)

Sharon je úžasná!!! Její hlas... to je stálice, hnězda! O tom se nadá... A taky její postava. V jejím věku a po třech dětech bych chtěla vypadat stejně. A v těch šatech vypadají její nohy naprosto skvěle!
Tak jsem tam chtěla jet... Bohužel mi to nebylo dovoleno. Proto díky za ty videa (neměla bys i Overcome?). Kdyby byly i nějaká videa z MORu (na který taky nemůžu), byla bych neskonale vděčná.

Markéta (14.03.2012 · 19:20)

Škoda že jsem tam nebyla,videa jsou parádní!